fredag, mars 23, 2007

Åh jag blir så arg på mig själv. Jag gick ner till qx för att fråga två snabba frågor om kvällen, men Mari pratade i telefon så jag väntade. När hon lagt på sa vi typ hej, men jag hann inte fråga det jag undrade innan det kom in nån dj och då ignorerades jag direkt. Dom försvann iväg, och kvar stod jag som ett fån. Satte mig i soffan utanför och väntade på att hon skulle komma tillbaka, men när hon gjorde det följde han med in för att boka nån spelning. Och då sitter jag där, och väntar, i kanske tio minuter, på att få ställa mina två snabba frågor: tid och klädsel för kvällen.
Mattias och Sabina kom in, och jag frågade dom om dom visste. Det gjorde dom inte, men dom gick helt enkelt in och frågade. Kvar satt jag, ännu mer som ett fån. Varför kan inte jag göra så? Jag väntar alltid tills folk har pratat klart och så. Så fånigt ibland. Men det sitter väl så pass djupt rotat; man ska inte avbryta, man ska inte ta plats, man ska inte försöka få över uppmärksamhet på sig själv.
Men jag blir så arg på mig själv. Varför är jag socialt efterbliven?

Uppdatering en dusch senare:Och så blir jag arg på mig själv för att jag bryr mig! Vad ska jag vara så jävla känslig för? Det gör ju inte nån gott.

Inga kommentarer: