söndag, mars 04, 2007

Herrmiddag vt 07

Nu är den avklarad. Haft ett riktigt skoj dygn! Klockan är nu strax elva på förmiddan och jag kom nyss hem. Klockan tio igår, dvs för lite drygt ett dygn sen, samlades vi för frukost och sen dess har vi kört på hela tiden. Preppa barer, öva spex, städa och förbreda, fixa stationer... Vårens tema var "militär". Stationerna var bla mönstring och psyktest, men vår station var den klart tuffaste. Nere i den smala källarkorridoren hade vi en hinderbana, med laserstrålar (garn med plingor på), gyttjegrop (bollhav), tunnel (en som vi fått låna från ett dagis, shit vad svårt det var att ta sig igenom, spec då för killarna med kostym, de är lite större, de flesta hade förfestat, vi prackade på dom bagage och annat som skulle med genom banan...), och hopp mellan minor (hopp mellan bildäck). Det var askul att se! Dom är bra söta dom :)
Efter stationerna var det snabbt upp igen, då sittningen började. Jag serverade snaps, vin och avec på honnören, lite lagom. Däremellan var även vårt spex. Grymt kul, ni skulle ha sett det! Eller så lider vi av hybris, för jag tror fan vi som var med i spexet tyckte det var roligare än vad publiken tyckte. Jag fick iaf mina minutes of fame när jag, dödligt skjuten, kröp mot min döde hjälte Kenny, till hjärtslitande musik och diverse vrål från mig. Fast nu har jag ont i knäna, vill jag tillägga.
Sen var det förstås släpp till fyra, inte så mycket folk men inte så lite heller, flöt på bra och tiden gick fort. Först stod jag i baren i puben, sen uppe i stora fest, och sista passet hade jag barserv, då blev det mycket slappande.
Städningen gick förvånansvärt fort, och sen blev det sexa.
Tjejerna droppade av allt eftersom. Jag gick över till mitt rum för mindre än en timme sen, då var det sex tappra tjejer kvar. Jag var så trött och frusen, och när det dessutom började experimenteras med sprit i olika kroppsöppningar kände jag att det var dags att gå hem.
Nu är planen att sova till klockan sju ikväll ungefär, då vill jag se på teve lite och helst hitta nåt ätbart också. Sen ska jag sova igen. Och imorgon är det kmk-sexa! Vad ska jag köra på, uppsatt eller utläppt hår? Försöka få det lockigt eller köra på rakt? Ujuj herreje. Har jag några strympbyxor??
Nä, sovdags som sagt.
Oh, just ja, det roligaste var nästan de fulla killarna i klubbverket. Vänta bara till damsupén, då är det tjejernas tur! Ååh vad jag längtar! Ska bli så jäkla kul :D :D :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Min käre spexmäster Harald sa alltid att det viktigaste med spex är att man har roligt själv. Så det så.

P sa...

Ja, då lyckades vi ju faktiskt :)

Heter han Harald på riktigt? ^^

Anonym sa...

:) Haha, hade gärna sett spexet! Såg bilderna också, misstänker att spritexperimenterandet och tampongerna har ett samband...? Verkar klokt att börja tänka på reträtt då isf. ;)

P sa...

Cissi: Ja du missade som sagt nåt ;D Hmmm, jag säger ingenting så har jag ingenting sagt ;p

Ordnungswidrig sa...

Tack för en lyckad herrmiddag måste jag få säga. Hah, hörde om tampongerna från två tappra själar (Lotta och Sofia) som knackade på hos mig i söndags vid tolvtiden.

P sa...

Ordnungswidrig: Varsågod varsågod, hoppas att ni hade skoj! Fulla var ni ju iaf ;)
Haha, ja, dom kämpade på länge dom!Med tanke på hur jag mådde när jag vaknade upp på söndagseftermiddan är jag glad att jag inte stannade en minut längre än jag gjorde :p