onsdag, mars 07, 2007

Sunk

Igår var en sån där dag då man inte lyckas med nånting riktigt, och helst bara vill sova eller något annat onyttigt. Det gick ganska bra för mig, fram till klockan tio då Desperate slutade. Då kom vi på att TomTom skulle komma över. Så det blev till att borsta tänderna, köra ut gammal disk, plocka undan massa kläder mm. Ett litet uppryck helt enkelt. Hamnade dock sen nere i pubsoffan, iklädd riktiga sunkkläder. Men hade trevligt, ibland när man känner sig som mest osocial (jag vet jag vet, nån kommer säkert hävda att det heter asocial) kanske man behöver lite sällskap allra mest. Vi satt och snackade om himmel och jord med Amalia och Emilia. När puben hade stängt och dom gick låsrunda smög vi iväg och gömde oss under scenen. Vi fick Emilia att skrika i ett tonläge hon nog aldrig skrikit i tidigare. Det var roligt. Framåt två gick jag uppför trappan till mitt rum igen.

Åh så bra mitt skriftspråk är, jag riktigt känner det. Staccato!

Nä nu ska jag duscha, och sen vid elva ska jag möta systrarna på stan.

Åh, visst ja, något grymt roligt: Jag tror att tjejerna kommer upp till damsupén i april! Är så glad över det, jag tror att det kommer bli en kanonkväll :)
Förmodligen är även några träffar med dom inplanerade redan innan dess. Känns bra, jag saknar dom så hiskeligt :)

4 kommentarer:

Anneli sa...

Grejen är väl att asocial och osocial är två olika saker? Det ena är en person som kan vara social men bara inte vill, det andra är en person som helt enkelt inte kan vara social, som inte förstår hur samspelet mellan människor fungerar. :)

P sa...

Jamen dåså, då är jag ju osocial! Ellerhurvisst? Men när jag använder det ordet brukar jag alltid få höra att det är fel *suck*

Anonym sa...

Angående damsupén är det mycket möjligt att det kommer lite arkeologer också :) I will spread the word. Jag är himla sugen på att gå iaf!

P sa...

Ellen: Låter kanoners!