fredag, mars 09, 2007

pfft

Jag fick tidigare ett ryck och beställde 17 böcker från adlibris, på rean. Fick i förrgår ett mail där det stod att två av böckerna är slut, så de får jag inte. Okej, det funkar ju ändå. Igår fick jag ett mail från adlibris och trodde dom ville berätta att paketet var på väg. Men icke. Den räknade upp de böcker som är försenade. Det var fjorton stycken. Av de femton som var kvar på listan. Så snart kommer dom skicka en bok till mig. En! En av sjutton.
Jag som tyckt att adlibris är bra... nu måste jag nog fundera en extra gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

amazon.co.uk!

Och självklart så har man förbeställt nästa Harry Potter...

Anonym sa...

Man får ju ha lite överseende när det är rea och allt.

P sa...

Joppe: Tack för tipset! Och du, om boken är på engelska vill jag gärna låna den när du läst klart ;)

Veronika: Ja kanske det... jag fick ett ursäkta-mail för några dagar sen, där dom skrev att t.o.m. deras vd hjälpte till att packa böcker för att dom försökte komma ikapp... då kändes det mer ok på en gång, så fort man fåt nåt slags ursäkt :)