onsdag, november 15, 2006

Besvikelse

Jag älskar låten "Stilla ro och nära" med Åsa Jinder och Magnus Carlsson. Så skulle jag lyssna på den jag lite snabbt fixat för nån dag sen, och så är det fel version. Det mysigaste med låten är hans mörka mörka stämma ihop med hennes cello. Men nähä, inte i den här versionen inte! Här var det nog hon själv som stod för sången, vilken bra idé, verkligen!
Hon sjunger minst en oktav högre, så det liksom nästan kittlar i öronhåren. Nej fy. Måste skaffa rätt version, och det illa kvickt!

Dessutom, när vi ändå är inne på musik, vill jag slå ett slag för John Williams. Snubben är ett geni! Leta reda på lite kompositioner av honom så förstår ni vad jag menar. Han har dessutom gjort väldigt många ledmotiv till stora kända filmer, så det finns nog nåt alla kan känna igen.

Här är för övrigt dagens roligaste. Testa! Pernilla funkar ju. Men inte Veronika. Inte flubbris. Inte sötgurka. Mobiltelefon däremot går bra. Och gorilla är acceptabelt. Riktigt underhållande hur som helst.

Inga kommentarer: