måndag, november 27, 2006

Oväntad disciplin

Det här tycker jag är lite sorgesamt... Alldeles liten i världen, och ingen som kramar en... Jag hoppas verkligen att mamman (eller pappan för den delen) ångrar sig när som helst nu, de hade bara tänkt lite knasigt men snart blir det bra...

Idag har varit en bra och ganska effektiv dag. Upp tidigt eftersom det var resttenta bildfrågorna. De gick som ett ketchupsplutt (snabbt dvs), jag kände igen de flesta, men vi var ändå tvungna att sitta kvar tills en halvtimme hade gått. Fånigt. Så vi kom ut därifrån kvart i tio. Direkt ner till Centralbadet, där jag simmade i 55 minuter, det blev 30 längder. Vilket jag tror är 1,5 kilometer, men jag är inte så säker på hur lång bassängen är...
Hem, märkte att tvättstugan trots att den var helbokad hela dan var ledig. Körde tre maskiner, så nu är alla kläder jag äger rena. Har läst om romarriket mellan klockan två och fem, paus för That 70's Show och sen pizza med Cecilia på Lilla Huset. Plugg igen kvart i åtta till nio. För nu, klockan nio, leker jag med min kompis Internet, och ser samtidigt på en dokumentär på fyran. Alltså, hur säker kan man vara på att dokumentärer är riktiga???

Har fortfarande 25 sidor kvar att läsa till imorgon, men det är åtminstone en svensk bok så det underlättar lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns en riktig låt som ketchup prutt!!!! har du hört den?

P sa...

Hanna: Jaa, jag tror det, den där om att Ketchup ska prutta, det tycker jaaaag...? :)

Anonym sa...

vad duktig du varit!!! :-P
angäende länderna så är de oftast 25 m.