lördag, november 18, 2006

Mask

På bottenvåningen i huset finns en dörr som leder till något jag inte tidigare tänkt på vad det kan vara. I torsdags natt var det tydligen fest någonstans i huset, för morgonen efter var en fönsterruta i dörren sönderslagen och det låg en vinflaska i trappan.
Idag fick jag veta att det är rfsu som har lokaler där bakom dörren som jag inte tidigare tänkt på vad det kan vara. De hade haft fest, med gäster iklädda lädermaskar. Vilken tur att jag inte såg dom, jag hade nog blivit lite skrajsen. Eller, är det nån som lockas av bilden? Hm, inte min grej nej. Men det är ju typiskt folk i lädermask att dricka vin i trappuppgångar och slå sönder rutor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hmmmm...skumma människor!

P sa...

Filippa: Gudars ja, men det är vad jag alltid har anat. Människor i lädermasker är helt enkelt inte att lita på ;D

Anonym sa...

Varför tänker jag helt spontant att rfsu-människor inte dricker alkohol... :-O