måndag, november 20, 2006

Pluggresultat för dagen


Idag skrev jag äntligen klart hemtentan, bra. Jag skrev lite för mycket på alla frågor, mindre bra.
Istället för att sätta mig och råplugga i fem-sex timmar har jag fram till midnatt suttit och ritat mina viktigaste anteckningar. Imorgon kommer bli en intensiv pluggdag. Om jag orkar. Det är ju så lätt att man börjar med något annat serni.
Tänkte sätta mig och markera viktiga bilder av byggnader, skulpturer, målningar mm med hjälp av post it-lappar. Men post it-lapparna är borta. Vad gör jag nu? Det som var så effektivt till förra tentan. Kanske får springa till Folkes imorgon och införskaffa fler. Man kan väl egentligen aldrig ha för många post it-lappar.




3 kommentarer:

Veronika sa...

Du är lustig, mycket lustig. Kan inte du bli historielärare?

Anonym sa...

eller serietecknare? ;-)kanske skulle vara nåt för dig!!!??

P sa...

Veronika: Nja, jag gillar inte ungdomar :p

Filippa: Nja, jag har ingen fantasi :p