torsdag, november 23, 2006

Party party

Ja visst ja. Tisdag.
Tenta som sagt.
Sen på kvällen tentafest.
Vi var hos Elin, det var trångt men trevligt.
Sen skulle vi till Snerkan. Innan nio, så vi kunde gå in gratis.
Ellen spillde öl på mig. Men jag var snabb som blixten, så det märktes nästan inte.
Hade trevligt. Men det blev en tidig kväll ändå.
Alla skulle ta varsin shot. Så fick två i klassen för sig att jag och Cecilia bjöd på det. Så där försvann min sista hundring. Åh så arg jag blev, men jag är ju så mjäkig så jag sa inget. Dom var nog nöjda! Hrmf. sen helt plötsligt var Gina försvunnen. Hon som skulle sitta och hänga med mig. Hon hade visst gått hem. Och plötsligt var alla på dansgolvet.
Jag dansar inte. Och jag sitter inte själv vid ett bord - speciellt när jag inte har några pengar kvar att köpa ens en öl för. Och jag går inte och ber nån att sitta med mig, om personen hellre vill dansa. Så jag gick hem. Halv elva. Jippi jiho.

Inga kommentarer: