måndag, november 13, 2006

Det ringde på telefonen

Och jag blir ju lika rädd varje gång. Först var det broren till Bahar som jag hyr rummet av, som sa att hon behöver komma förbi och hämta ett försäkringspapper på torsdag eller fredag. Okej sa jag. Hann bli livrädd där att hon skulle komma tillbaka tidigare eller så...

Nästan direkt efter att jag lagt på ringde det igen. Det var en från Smålands valberedning som sa att jag är bra klubbverksmaterial. Okej sa jag. Undrar om de ringer alla som jobbat typ tre gånger? Jag ska fundera på saken till månadsskiftet, sen 2/12 är det Landskap med val. Kurigt. Får se hur jag gör.

Men det är ju roligt när telefonen ringer :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå.. Är broren till Bahar en hon?

P sa...

Anneli: Nej men Bahar är en hon, hennes bror ringde bara för att berätta att Bahar (hon) behövde komma förbi... serrö!