söndag, januari 28, 2007

Kvällning

Tanken slog mig precis hur många människor det finns som man bryr sig om, men som det känns som man lägger alldeles för lite tid på. Lite jobbigt. Alla vännerna som finns där, alltid, trots att man ses så sällan. Vännerna utomlands som man enbart har kontakt vid sporadiskt via internet. Familjen, släkten. Men framförallt går mina tankar ikväll till mina goa vänner, som betyder så mycket för mig även om vi inte får tillfälle att ses så ofta. Ta åt er om det känns befogat. Eller vad tusan, gör det ändå, om det gör att solen skiner lite klarare och brödet känns lite mjukare. Vi slösar med pengar, men vi slösar knappast med känslor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gulli du e =) ja tänker på dig oxå, för jag tänker ta till mig det som du skrev! o så e d bara :P

P sa...

Nää nu har du nog missförstått ;D Nädå <3