onsdag, januari 10, 2007

Midja

DN:s hemsida kan man läsa om en undersökning där det konstaterats att det som genom tiderna alltid ansetts vara mest attraktivt är en smal midja.
Jaha, det var ju kul, när det enda som växer på mig är midjemåttet. Länge kunde jag aldrig gå upp i växt, jag vägde lika mycket från sexan till efter gymnasiet. Men nu har jag märkt att jag visst kan gå upp lite, jag väger nog 3-4 kilo mer nu - det är inte mycket, men allt koncentreras på magen. Varför? Jag skulle hellre ha lite mer på rumpan eller andra ställen, så att man inte såg så flickig ut. Men nej, magen ska det bestämt vara tycker Moder Natur. Och min egen moder tycker det är så bra så bra att jag kan gå upp nåt iallafall, och att man ska vara glad för det lilla.
Äh, pyttsan, det här är väl attraktivt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vänta du bara. När du fått barn önskar du att du såg ut som innan du fick barn :-)

Unknown sa...

Tsss, du måste ta tag i träningen ;)

Din trådis hehe

Anneli sa...

Vad lustigt du böjer benen

P sa...

Filippa: Haha ja du kan ha rätt! :)

Linus: Ja jo... jag skulle faktiskt vilja ha lite muskler! Men har nog alldeles för svag karaktär för att göra något åt saken.

Anneli: Hihi jo jag vet.