onsdag, januari 17, 2007

Tjyvar och banditer

Jag har fått ett mail från avsändaren "Burn your baby fat". Dom lockar i rubriken med "Lose unwanted weight Nilla", men nej, till papperskorgen med det. Som sagt, var tusan har jag nåt konto eller nåt under namnet Nilla? Ytterst mysteriskt.

Idag skulle jag tvätta. När jag kom ner var mina bokade maskiner fulla med tvätt, som jag tog ut och la i en torktumlare. Lite snäll ska man ju vara tycker jag, och om det var jag som glömt min tvätt skulle jag ju vilja att någon gjorde likadant. För världen är ju egentligen som kexchoklad, god och glad. När jag sen kom ner för att hämta tvätten hade någon (förmodligen den vars kläder jag torktumlade) snott min ikeakasse. Som något slags halvkomiskt bevis på hur fel min teori om allas snällhet är. (Nej, den var inte dyr - tror tom jag fick den... men kom igen, man ska inte ta saker av nån annan! Dessutom var det den enda jag hade, och hade vart jäkla händig när jag flyttar nästa helg.)

I övrigt har mina senaste dagar cirkulerat kring tentan som skrevs igår, och kring Sims. Skivjäveln vill ju inte funka! Men nu har jag för tillfället gett upp student- och glamourtilläggsspelen. Har spelat det vanliga nån timme, duger ju bra det med. Men det vore ju lite fy och skam om de andra skivorna inte ska gå att använda, det var ju trots allt dom som var min present.

Tentan gick... ja jag vet faktiskt inte. Väntar med spänning på att få veta resultatet. Vore ju gött att slippa göra omtenta. Förstås.

Lyssnar på Queen bredvid en sympatisk hög med mandarinskal. Ska strax byta om och knalla ner till nationen, ska jobba i köket för första gången. 16-01. Och imorgon är jag leeedig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Fy vad människor i allmänhet är taskiga! Vi har ett helt uppbåd (tre st!) av IKEA kassar. Vill du ärva en? ;)

P sa...

Haha jag vet!Fast vad är väl en ikeakasse.... ;)