måndag, september 25, 2006

Dumblogger

Jag var glad alldeles nyss, men nu sitter jag och säger alla fula ord jag kan (dvs tre stycken, som jag upprepar) för dumma blogger vill inte ladda upp bilden jag vill att den ska ladda upp. Ska försöka igen nu, annars får ni för er inre syn föreställa er en vit kjol med svarta prickar. För den har jag just köpt på Tradera.

För övrigt har jag ont i nacken och ryggen. Kanske inte är så ergonomiskt riktigt att sitta med datorn i sängen, eller att läsa och skriva i sängen. Men det är ju så mysigt!

Nähä, helvetes jävla skit-blogger. (Ja, det är de tre fula orden jag kan.)

4 kommentarer:

Anneli sa...

Jag vet minsann att du kan åtminstone ett fult ord till! Du har ju kallat din egen lillasyster för det hemska h-ordet. Hihi.

Lucas Paio sa...

You should post more photos, with subtitles in english... haha

P sa...

Anneli: Ja visst ja! Men det var nog undertryckta aggressioner eller nåt, för jag har aldrig sagt det ordet förutom just då ^^,

Lucas: You can find only pictures at http://ppf.bilddagboken.se
But ill probably publish more photos after tomorrow :)

Anneli sa...

pernilla: åh vad glad jag blir.