måndag, september 18, 2006

Goselur

Nu har jag och Kaspian varit på en liten promenad. Vi lämnade tillbaka Björnbröder 2, vi blåste maskrosor, och vi gungade i lekparken. Hjärtat smälter ju på mig när parveln skrattar och skrattar och skrattar. Det var roligt att gunga, det var roligt att hoppa av gungan, och så var det roligt att titta på gungan när den gungade själv också... Ååh Kaspiflur, du är härlig och jag är nästan kär i dig! Mitt hjärta alldeles knorvar sig :)

Jag hade inte med kameran när vi var ute, däremot blev det några kort tagna en stund innan. Född poser eller vad?

En annan söt sak kan ni titta på här. (Tack Linus för tipset)



3 kommentarer:

Anonym sa...

ja han e nog född fotomodell ;-)sötnos!!!

Lucas Paio sa...

Well... everything I can say in swedish is "gonatt" and that bad word you told me not to say... hahah... But at least I can "understand" the pictures!...

P sa...

Very good Lucas ;D
Well, this picture means... baby. Or Kaspian...
How about some swedish lessons? Or have you arranged that band tour in Sweden/Europe yet?? :)