tisdag, september 12, 2006

Teve, bacon och övre makter

Sitter och tittar på That 70's show nu, det programmet är så underbart! Halleluja att det börjat gå igen - varje vardag dessutom :D Just nu firar de jul, och Eric försvann ner i en skorsten. Klockrent. Det är nog ett av de allra roligaste programmen enligt mig.
På tal om teveprogram är det Gilmore Girls och Desperate Housewives ikväll, det är också bra program... :)

Lillfamiljen har varit på vift sen jag kom hem, men snart kommer de. Då ska Johan laga nåt piffigt som jag inte minns vad det är, men det är baconinlindat iallafall.

När Veronika ringde berättade jag om mitt impulsköp idag, det vill säga Marabouchokladkakan med Daim i. Och tydligen har hon också köpt en sån, fast den har Johan gömt till helgen. Och då när vi la på var det som om en övre kraft grep tag i mig, och vips hade jag ätit upp hälften av chokladen. Hur gick det till? Det var konstigt.

4 kommentarer:

Anneli sa...

jag åt en halv sån chokladkaka idag! FETT besviken. smakade ju daim, helt enkelt. vet inte vad mer jag väntat mig, men ändå... är det nya 70's-avsnitt?

Anonym sa...

Tänk om vi hade femman...då kunde jag me´sett Gilmore :-(

P sa...

Anneli: Va, vad snackar du? Supergod ju! Som Daim fast mindre jobbigt i tänderna, liksom inlindad i mjuk chokladig choklad... Och nä, inte nya avsnitt, men många av dom har jag inte sett ändå.

Filippa: Jaa du får skaffa! Jag kommer inte heller kunna kolla snart förstås, har ju ingen egen teve när jag flyttar till rummet sen... :p

Veronika sa...

pernilla: Utöver det faktum att föräldrarna sagt att du kan ta deras tv?