onsdag, september 06, 2006

Onsdag

Jamen oj så mycket jag har fått gjort idag, verkligen. Planen var att gå till Gränby Centrum och förtidsrösta och ta ut recept på Apoteket, att läsa ett kompendium plus börja med boken Aegean Art and History, att tvätta, och eventuellt åka iväg på kvällen. Tvätta gjorde jag ju iallafall. Fast även denna gång glömde jag att rengöra tumlarfiltret, oops.

Och så har jag varit på promenad med Kaspilur, och lekt massa med honom. Finns det något underbarare än en liten sötunge som skrattar och spritter av glädje??

Sen bevittnade jag en smörexplosion i köket. Eller, jag hörde den, och sen hjälpte jag till att torka upp den. Men skam den som ger sig, Johan försökte igen och resultatet blev till slut smarriga småkakor.

Visst ja, det där med att rösta. Jag tänkte titta på debatten mellan Reinfeldt och Persson, men hann bara se kanske tio sekunder av den första frågan. Jag klarar inte av sånt där! Helt okej att framföra sin åsikt och så, men jag avskyr när man ska peka på andras svagheter! Sen är jag väl kanske ensam om att känna sympati för partiledare, men ändå...

På femmans textteve läste jag förresten om någon skådespelare som spelat mot Julia Roberts, och som sa något i stil med att "Kvinnliga storstjärnor får nåt slags manlighet, de får som osynliga testiklar"... eeeh what???

2 kommentarer:

Anonym sa...

BRA MED HÖGA AMBITIONER. DET BLEV IALLA FALL NÅT GJORT ;-) MEN OKEJ, DET KUNDE VART MERA GJORT!!!!

P sa...

Det kunde även vara mindre gjort, märk väl! ;)