tisdag, september 19, 2006

Glädjeämnen

Efter ett besök på Ikea idag är jag numera lycklig ägare till tre fina rullar med presentpapper. Och så fick jag fina färgpennor av syster. Vad mer kan man begära?

Jo det kan jag faktiskt berätta för er. Att mina händer blir normala! Jag måste till en doktor snart, men får nog fixa det när jag åker till Stockholm, för jag är väl fortfarande skriven där? Väl:et och frågetecknet kom sig av att jag medan jag skrev kom på att jag ju adressändrat, och då kanske jag är skriven här nu? Då kan jag ju kanske gå till nån doktor här... jippi!

För övrigt ska man tjäna 70 000 eller mer på ett år för att få delbetala glasögon på Synsam. *mutter mutter*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du tapetsera om ditt fina rosa rum??? ;-)

P sa...

Presentpapper. Inte tapeter ^^,

Och nej nej, jag trivs så bra i allt rosa serrö... :D

Veronika sa...

Var glad att vi åtminstone rev ut rosa heltäckningsmattan. :)

P sa...

Ja det hade ju kanske blivit en liten överdos av rosa ^^