onsdag, september 20, 2006

Klaga

Nu kom jag på varför jag inte varit hos nån doktor för mina händer. Jag ringde Årsta husläkarmottagning, som först sa att jag inte är skriven här, men sen kom på att det var jag visst. Dock hör jag till Vaksala husläkarmottagning. Fick numret dit och har försökt att ringa i en halvtimme, men deras telefonkö är full säger dom och sen bryts samtalet. Telefontiden slutar klockan 11. Kollade även upp Studenthälsan, men de har telefontid 8.30-9.30 bara vissa dagar i veckan.

Å andra sidan, har jag haft det här problemet fram och tillbaka sen juni borde jag väl inte klaga nu för att jag inte får en tid med en gång.

5 kommentarer:

Veronika sa...

Jag hatar också sjukvården. Jag ska nog ta upp det med Mano. Hihi.

Anonym sa...

du får visst klaga!!!!!! //hanna

P sa...

Veronika: Ja gör det!

Hanna: Roligt att du har hittat hit :) Och bra, tack, för det är ganska skönt att få klaga av sig ändå!

Anneli sa...

Hälsocentralen i Ekerö slipper du ju iaf. Det är väl bra?

P sa...

Anneli: Ja tur är väl det. Hörde att nån där blivit avskedad för att ha missat cancer och kallat det ryggskott =/ Men jag fick tid på måndag, så återstår att se om det är ekerö-klass eller något annat... inte värre hoppas jag :S