lördag, september 09, 2006

Nyheter



Det är så roligt när man läser i tidningen om något som hänt någonstans där man har varit, eller om någon man vet vem det är. Och idag var det roligt. Ett hus nära mitt på Färingsö ligger i en 90-graders kurva precis efter en uppförsbacke. För flera år sen körde en buss rakt genom det husets höga häck av träd, och när nya ägare flyttade in senare planterade de inte om de där träden. Dumt. För igår skulle en Andreas, som är vän med min kusin, ha födelsedagsfest. Och då kom några gäster som missade att svänga, så de körde in i huset. "Jag kom ut ur duschen och då satt mina vänner i bilen i vardagsrummet" sa han i tidningen. Haha, det är humor.

(Ingen skadades, så då ÄR det roligt)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ha!! Hoppas han hade gevalia hemma ;-) Tänk att det händer saker så nära å ändå märker man inget!!!

Anneli sa...

Men inte så kul att huset är trasigt väl :(

Veronika sa...

anneli: Det är sånt man har hemförsäkringen för!

P sa...

Filippa: Har du kört förbi o tittat på huset nu? ;)

Anneli: Jag tror som Veronika att man får tillbaka på försäkringen :)