torsdag, september 21, 2006

Gonatt

En rolig sak dök plötsligt upp i lägenheten. Jag trodde det var ett skämt, men icke. Det är snor-sugen Frida. Eftersom bebisar inte kan snyta sig själva, och Kaspian är en bebis.

Nu börjar det bli läggdags, jag känner att jag innan pubrundan kl 18 borde hinna titta lite mer på Etnologihemtentan. Huvalien.

Men innan dess ska jag gå in på www.snor.nu och bli medlem. Då får man en gratis näsflöjt! Förstå vilket partytrick... "Hej jag heter Pernilla. Jag är inte bara snygg, jag kan spela näsflöjt också!"

3 kommentarer:

Anneli sa...

men vadåå, får man inte snoret i munnen då?

Anonym sa...

ha ha passar nog in i orkestern med näsflöjten!!! :-D

P sa...

anneli du får testa den när du kommer hit så får du se! ;D

filippa du kan väl också beställa en, så kan vi spela låtar tillsammans utanför folks hus när det är jul!